Remont -  utbildar dig & din häst!

Alla inlägg den 12 december 2016

Av Renee Knutson - 12 december 2016 17:30

Dizzy gumman är ju dräktig med Alexander och jösses vad dräktig hon ser ut. På bilderna är hon nästan precis på 5 månader.

Hon har också flyttat till en fodervärd (för ca en månad sen) och kommer att betäckas om med Alexander till våren och sen fortsätta vara hos fodervärden vilket lättar mitt dåliga samvete över att jag inte hinner lägga någon större tid på henne. Hon verkar trivas bra i det lilla stallet och med betydligt mer uppmärksamhet så det känns som att det blev bra för alla inblandade.


Hon har inte haft ryttare på ryggen sen förra vintern men jag kunde inte låta bli att sitta upp kanske 5min för att se om vi kunde få någon fin ridbild och det är jag glad att jag gjorde även om det kändes tydligt att hennes rygg inte fixar ryttare, punkt slut. Det är också därför hon pensionerats.



Fotograf: Gunilla Gelin


 

 

 

 

 

   

 

Presentation

Välkommen till Remonts blogg. Titta gärna in på www.remont.se för att läsa mer om mina tjänster.

Jag arbetar med att utbilda hästar och ryttare utifrån de klassiska principerna.
Bland mina elever finns alla inriktningar.

/Renée

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards