Remont -  utbildar dig & din häst!

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Renee Knutson - 1 januari 2014 22:41

Jag borde kanske inte säga det, men jag gör det ändå...det kan banne mig inte bli sämre än 2013. Så nu kan det bara bli bättre och det ser jag fram emot! Så hurra för 2014!


Hemsidan har fått en liten uppdatering, men ska få ett litet ansiktslyft till och det ska uppdateras datum.

Det som ändrats mest är att jag under "Om Remont" lagt till referenser från de som tränar för mig och jag väntar på fler referenser från de som haft hästar på utbildning eller försäljning. Så den kommer att fyllas på allt eftersom.


Företaget fyller två år den 1/2 och det kommer jag att fira från och med idag till den 1/3 med rabatter. Mellan 10 & 15% på i princip alla tjänster. Det finns en pdf fil på hemsidans första sida precis under den stora bilden om någon är nyfiken.

Lite som ändrats är att priserna på utbildning av häst har gått från 6500kr till 5900kr (plus rabatterna som är nu). Och priserna för försäljning av häst har gått från 5500kr till 5000kr (+ 10% provision). För de som tränar för mig regelbundet och vill lämna en häst på inridning/utbildning så betalara man samma pris som för försäljningshästarna.

Det finns presentkort att köpa om man skulle vilja ge bort något. De kostar så klart ingenting.

Och jag har lagt till ridweekends på mina vackra PRE. Man kan välja mellan en och två dagar och mellan lite lek och bus stuk eller lite mer allvar och inrikta sig på att utbilda sig själv så mycket som möjligt.


Jag drog idag två vinnare på de två tävlingarna som jag haft på facebook. Den ena vann en träning på en av mina hästar och den andra en sitsträning på distans (via film). Jag sitter och funderar på om något annat ska ut som tävling via facebook. Om ni har några önskemål så kan ni hojta till. ;)
Det går att följa Remont på facebook, om ni inte hittar det via facebook så finns det en länk längst ner på alla sidor på hemsidan www.remont.se


Jag har glömt att rapportera om sitskursen som var den 28/12.

De som var med red varsitt pass först där vi identifierade och arbetade med sitsproblemen för varje person. Jag passade även på att filma någon minut på varje person. Så efter lunchen när vi hade teori tittade vi på filmsnuttarna, vilket alltid är nyttigt och alla reagerade stort på det dom såg och det var senare lättare för dom att arbeta med det. Vi gjorde övningar på pilatesbollen för att avslöja svagheter och snedheter och gick igenom övningar för att rätta till detta. Vi gick också igenom lite olika sätt att testa sig själv på marken och träna på att bli bättre.

Efter det var det dags för att till ridpass där många pusselbitar föll på plats.
En väldigt rolig kurs som gav mycket och jag som är detaljnörd tyckte så klart att den var extra rolig.


Imorgon och fredag väntar ett litet knatteläger där jag misstänker att jag och Sara kommer ha lika kul som knattarna har!


Presentation

Välkommen till Remonts blogg. Titta gärna in på www.remont.se för att läsa mer om mina tjänster.

Jag arbetar med att utbilda hästar och ryttare utifrån de klassiska principerna.
Bland mina elever finns alla inriktningar.

/Renée

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards