Remont -  utbildar dig & din häst!

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Renee Knutson - 30 december 2013 20:12

Idag var jag och David och införskaffade en ny familjemedlem:


 


Min gamla fick ju en dödsdom efter att vi fick närkontakt med en hjort. Den var på upphällningen ändå, men jag sörjer den i vilket fall! Och värre lär det bli för vi ska strippa den på allt som kan användas till denna bilen. 

Den som införskaffats nu är en saab 9-3 och det jag hade tidigare var en 900 av en sen årsmodell = de har många gemensamma reservdelar.

Denna bilen känns redan väldigt mycket Renée och får jag bara bo in mig lite i den så kommer den vara en fullfjädrad familjemedlem.

Det tog större delen av dagen att åka till där bilen var och sen kolla på den...hela de senaste två veckorna har känts lite på det sättet, men det är ju också jul och nyår ihop med att jag "ny" bil... Så nya tag och fullt ös efter nyår!!



Igår hade vi en typ av gruppträning som jag brukar benämna "bus & lek". Den brukar vara väldigt uppskattad och jag kommer göra det till ett stående inslag minst en gång i månaden under 2014.

Jag tar helt enkelt lite övningar från bruksridning, tornerspel, WE och liknande och sen blandar vi teknikträning och känsla med rent bus. Magnum fick gå med Sandra på ryggen och blev sitt vanliga galna jag. Han hade nog roligast av allihop tror jag. Men Sandra såg inte missnöjd ut hon heller.

     

 


Presentation

Välkommen till Remonts blogg. Titta gärna in på www.remont.se för att läsa mer om mina tjänster.

Jag arbetar med att utbilda hästar och ryttare utifrån de klassiska principerna.
Bland mina elever finns alla inriktningar.

/Renée

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards